КР Акыйкатчы (Омбудсмен) аппараты административдик мамлекеттик улук жана кенже кызмат орундарына кадрлар резервдерин түзүү үчүн ачык конкурс жарыялайт

25/03/2022 - 14:20

КР Акыйкатчы (Омбудсмен) аппараты административдик  улук жана кенже кызмат орундарына кадрлар резервдерин түзүү үчүн ачык конкурс жарыялайт. 

Улук административдик кызмат орундарынын тобу үчүн жалпы квалификациялык талаптар:

1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;

2. "Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө" Кыргыз Республикасынын мыйзамы;

3. “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Кыргыз Республикасынын мыйзамы;

4. “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө” Кыргыз Республикасынын мыйзамы; 

5. “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Мыйзамы; 

6. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускамасы.

Кенже административдик кызмат орундарынын тобу үчүн:

1. Кыргыз Республикасынын Конституциясы;;

2. “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Кыргыз Республикасынын мыйзамы;

3. Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускамасы.

Улук административдик кызмат орундарынын тобу үчүн квалификациялык талаптар:

Кесиптик билим деңгээли:

– жогорку кесиптик билиминин багыты боюнча: юриспруденция.

Стажы жана иш тажрыйбасы:

– мамлекеттик жана/же муниципалдык кызматтагы жыйынды стажы 1 жылдан кем эмес жана тиешелүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы болушу керек. 

Кесиптик  компетенттүүлүгү:

Билүүсү:

– Кыргыз Республикасынын Кылмыш-жаза кодексин;

– Кыргыз Республикасынын Жазык-процесстик кодексин;

– Кыргыз Республикасынын Жазык-аткаруу кодексин;

– Кыргыз Республикасынын Омбудсмени (Акыйкатчысы) жөнүндө:  «Жазык-аткаруу (пенитенциардык) тутумунун органдары жана мекемелери жөнүндө»; «Кылмыштарды жасоо жагынан шек туудурган жана айыпталып кармалган адамдарды
камакта кармоонун тартиби жана шарттары жөнүндө» Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын билүүсү.

Билгичтиги:

– маалыматты жыйноо, талдоо, системдештирүү жана жалпылоо;

– аналитикалык документтерди даярдоо;

– тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны тажрыйбада колдонуу;

– кесиптештери менен натыйжалуу кызматташуусу;

– иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүүсү;

– эмгектин жаңы шарттарына адаптацияланышы;

–  логин жана пароль кое билүүсү;

– компьютер менен иштөөдө маалыматтык коопсуздуктун гигиенасын сактоосу;

–  презентацияларды уюштуруу;

– маалыматтарды таблица, диаграмма жана график түрүндө бере билүүсү;

–тексттик,  графикалык жана таблицалык редакторлордо иштей алуусу;

– файлдарды жана папкаларды түзүү жана иштөө (кайра атоо, көчүрүү, жылдыруу, өчүрүү жана калыбына келтирүү);

– сырткы перифериялык жабдууларды тутуаштыруу;

– дисктик мейкиндикти тазалоо (архивдөө);

– электрондук каттарды алуу жана жөнөтүү;

– издөө тутумун колдонуу;

– ар кайсы браузерлер менен иштөө;

– кызматтык этиканын ченемдерин эске алуу менен социалдык тармактарда кылдат өз ара аракеттенүү;

– маалыматтарды таблиц, диаграмма жана графика түрүндө бере билүүсү;

– КР мыйзамдарынын укуктук базасынын маалыматтык тутумдары менен колдоно билүүсү;

– веб-конференц-байланыш уюштуруу тиркемелери менен колдонуу;

–  для хранения, доставки и показа видеоматериалдарды сактоо, жеткирүү жана көрсөтүү үчүн веб-тиркемелерди колдонуу ;

– текстти оңдоо жана редакциялоо;

– офистик техника менен иштөө (көчүрүү  аппараттары, принтер, сканер, проектор же  интерактивдүү доска, факс).

Көндүмдөр:

– жарандарды кабыл алууну жүргүзүү, укуктук жардам көрсөтүү;

– өндүрүшкө кабыл алуу, жарандардын, чет өлкөлүктөрдүн жана жарандыгы жок адамдардын укук бузуулары жөнүндө арыздарын жана даттанууларын кароо;

– Жазык-аткаруу тутумунун жана алдын ала кармоо жайларынын органдарынын жана мекемелеринин ишмердигине мониторинг жүргүзүү;

– Кыргыз Республикасынын Акыйкатчысына (Омбудсменине) адамдын жана жарандын укуктары менен эркиндиктеринин бузулуу фактылары жөнүндө маалыматты даярдоо;

– көңүл буруу актыларын, пресс-релиздерди даярдоо;

– жабык мекемелердеги жарандардын укуктарынын сакталуусун талдоо, маалыматтык-аналитикалык материалдарды, Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңешине адамдын жана жарандын укуктарынын абалы жөнүндө атайын баяндамаларды даярдоо;

– адамдын жана жарандын укуктарын бузган кызмат адамдарына карата тартиптик же административдик өндүрүш козгоо жөнүндө тиешелүү органдарга Кыргыз Республикасынын Акыйкатчысынын (Омбудсменинин) сунуштамаларын даярдоо;

– эркинен ажыратуу же чектөө жайларындагы адамдарга укуктук жардам көрсөтүү;

– КР ЧУАларын Конституцияга жана укук колдонуу тажрыйбасына шайкештигин талдоо. Өркүндөтүү боюнча сунуштарды ЧУА долбоорлору катары берүү;

– адам укуктары боюнча ратификацияланган эл аралык келишимдердин алкактарында, БУУ  системасынын органдарынын сунуштамаларынын алкагында Кыргызстандын милдеттенмелеринин аткарылышына сереп жана жыйынтыкталган аналитикалык документти даярдоо;

– жалпы жагдай боюнча жалпы мониторинг жүргүзүү, атайын мониторинг – арыз боюнча же адам укуктарынын сакталышынын айрым маселелери боюнча абалды иликтөө үчүн кайталап мониторинг жүргүзүү;

– мамлекеттик органдарды жана ЖӨБ органдарынын ишмердиги боюнча инспектирлөө жүргүзүү;

–Акыйкатчынын жылдык жана атайын баяндамаларына материалдарды даярдоого катышуу;

– эл аралык келишимдерди денонсациялоо, эл аралык келишимдердин аракетин токтото туруу же аларды түзүү боюнча сунуштарды даярдоо;

– ишти пландаштыруу жана кызмат убактысын туура бөлүштүрүү;

– башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу;

– жетекчиликтин башка тапшырмаларын аткаруу;

– ченемдик-укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

– аналитикалык, стратегиялык документтерди даярдоо.

Кенже административдик кызмат орундарынын тобу үчүн квалификациялык талаптар:

Кесиптик билимдин деңгээли:

– кесиптик жогорку билим юриспруденция багыты боюнча.

Иш стажы жана тажрыйбасы:

– иш стажына талап коюлбайт.

Кесиптик компетенттүүлүгү:

Билүүсү:

– Кыргыз Республикасынын кылмыш-жаза кодексин;

– Кыргыз Республикасынын Жазык-процесстик кодексин;

– Кыргыз Республикасынын Жазык-аткаруу кодексин;

– “Кыргыз Республикасынын Омбудсмени (Акыйкатчысы) жөнүндө”, “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”, «Жазык-аткаруу (пенитенциардык) тутумунун органдары жана мекемелери жөнүндө»; «Кылмыштарды жасоо жагынан шек туудурган жана айыпталып кармалган адамдарды
камакта кармоонун тартиби жана шарттары жөнүндө» Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын билүүсү.

Билгичтиги:

– жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

– документтерди, маалыматты, суроо-талапка жоопторду сапаттуу даярдоо;

– тийиштүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбага талдоо жүргүзүү жана аны практикалык ишмердүүлүктө колдонуу;

– өз ишмерпдигин кызматтык милдеттерине ылайык натыйжалуу пландоосу;

– жарандардын кайрылууларын кароо жана алар боюнча жоопторду даярдоо;

– мамлекеттик жана/же расмий тилде иштиктүү кат жазышуу;

–командада иштей алуусу;

– логин жана пароль кое алуусу;

– компьютер менен иштөөдө маалыматтык коопсуздук гигиенасын сактоо;

– презентацияларды уюштуруу;

– маалыматтарды таблица, диаграмма жана графика түрүндө берүү;

 Тексттик, графикалык жана таблицалык редакторлордо иштөө;

– файлдар жана папкаларды түзүү жана иштөө (кайра атоо. көчүрүү, жылдыруу, өчүрүү жана калыбына келтирүү);

– сырткы перифериялык жабдууларды туташтыруу;

– дисктик мейкиндиктерди тазалоо (архивдөө);

– электрондук каттарды алуу жана жөнөтүү;

– издөө тутумун колдонуу;

– ар кайсы браузерлер менен иштөө;

– кызматтык этиканын ченемдерин эске алуу менен социалдык тармактарда кылдат өз ара аракет;

– маалыматтарды таблица, диаграмма жана графика түрүндө берүү;

– КР мыйзамдарынын укуктук базасынын маалыматтык тутуму менен колдонуу;

–веб-конференц-байланыш уюштуруу тиркемелеринен колдонуу;

–веб-тиркемелерди видеоматериалдарды сактоо, жеткирүү жана көрсөтүү үчүн колдонуу;

– текстти оңдоо жана редакциялоо;

– офистик техника менен иштөө (көчүрүү аппараттары, принтер, сканер, проектор же интерактивдүү доска, факс).

Көндүмдөр:

– ченемдик-укуктук актылар менен иштөө жана аларпды практикада колдонуу;

– аналитикалык, стратегиялык документтерди даярдоо;

–ар жылдык жана атайын баяндамаларга материалдарды даярдоо  ;

– жарандардын кайрылууларын кароо;

– вжетекчиликтин башка тапшырмаларын аткаруу.

Конкурска катышуу үчүн төмөнкү документтерди өткөрүү керек:

– өз арызы;

– резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен), өмүр баян (соттуулуктун бар же жоктугун көрсөтүү менен);

– негизги жана кошумча билимди тастыктоочу документтердин көчүрмөлөрү, (эгер болсо), нотариалдык же соңку иштеген жери боюнча күбөлөндүрүлүшү керек;

– эмгек китепчесинин көчүрмөсү (иштеген стажы бар болсо), нотариалдык же соңку иштеген жери боюнча күбөлөндүрүлүшү керек;

– окумуштуулук даража же окумуштуулук наам берилгени жөнүндө документтердин көчүрмөлөрү;

–паспорттун көчүрмөсү.

Конкурска катышуу үчүн документтерди кабыл алуу 2022-жылдын 25-мартынан 3-апрелине чейин жүргүзүлөт.Дареги:  Бишкек ш.,  Тыныстанов көчөсү 120, 207-кабинет, тел.: 663297.